پردیس امام محمد باقر(ع) بجنورد

آزمون کتبی ارزشیابی صلاحیت های حرفه ای معلمی (اصلح)

با آرزوی توفیق روز افزون برای مهارت آموزان ماده 28 ورودی سال 1395 به استناد  ردیف 6 بندِ (ج) مربوط به شرایط اختصاصی استخدام مندرج  در دفترچه راهنمای آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در سومین آزمون متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در آبان ماه 1395 مبنی بر "لزوم گذراندن دوره یک ساله مهارت آموزی و موفقیت در آزمون جامع"، بر اساس ضوابط مربوط و با هماهنگی های به عمل آمده با معاونت محترم آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، نکات ذیل در بخش آزمون کتبی ارزشیابی صلاحیت های حرفه ای معلمی (اصلح) به اطلاع می­رسد.

  1. مؤلفه های سنجش اصلح مهارت آموزان ورودی 1395 عبارتند از: "آزمون کتبی" با سهم 45 درصد و حداکثر امتیاز 450، مؤلفه حرفه ای با دو زیرمؤلفه "تدریس عملی" با سهم 27.5 درصد و حداکثر امتیاز 275 و "فرهنگی" با سهم 27.5 درصد و حداکثر امتیاز 275، مجموعاً حداکثر امتیاز برابر 1000 تعیین شده است.
  2.  حد نصاب لازم برای دریافت گواهی صلاحیت حرفه ای، کسب 65 درصد از مجموع 100 درصد و یا نمره 650 از 1000 در مجموع مؤلفه­های سنجش خواهد بود.
  3. آزمون کتبی فقط برای مهارت آموزان ورودی سال 1395 برگزار می­شود. تاریخ و نحوه برگزاری آزمون ورودی های 1396 متعاقباً اعلام خواهد شد.
  4. آزمون روز چهارشنبه مورخ 24/05/1397 به صورت کتبیِ چهارگزینه ای با اعمال نمره منفی برگزار خواهد شد.
  5. ثبت نام مهارت آموزان به صورت اینترنتی و از طریق پورتال سازمان مرکزی صورت می گیرد. زمان و نحوه ثبت­نام، طی روزهای آتی اطلاع رسانی خواهد شد.
  6. طراحی، چاپ و ارسال سؤالات از طریق سازمان مرکزی انجام و آزمون به صورت هماهنگ در سطح کشور و در استان های تعیین شده از جانب سازمان مرکزی برگزار خواهد شد. فهرست استان های منتخب برای برگزاری آزمون به پیوست تقدیم می گردد.
  7. مواد آزمون کتبی به تفکیک رشته برای استحضار و اطلاع رسانی مجدد به پیوست ایفاد می گردد.
  8. عدم شرکت کردن مهارت آموزان در این آزمون به منزله انصراف از استخدام آموزش و پرورش است و دستگاه محق است تمامی ضرر و زیان ناشی از صرف هزینه برای مهارت آموزان را مطالبه نماید.


نظرات کاربران