پردیس امام محمد باقر(ع) بجنورد

فراخوان شناسایی و تهیه بانک اطلاعاتی دانشجو - معلمان پژوهشگر ورودی های 97 و 98

مطابق سیاست ها و راهبردهای نظام آموزش و پرورش کشور یکی از مولفه ها و نشانه های یک معلم موفق آینده کشور، پژوهشگری و انجام  فعالیت های پژوهشی در کنار فعالیت های آموزشی می باشد و این مهم ممکن نیست مگر دانشجو معلمان در مرحله دانشجویی و حضور در دانشگاه فرهنگیان با مقوله انجام فعالیت های پژوهشی، آشنا پیدا کرده و برای تحقق معلم فکور پژوهشگر تربیت شوند. در این راستا واحد پژوهش و فناوری پردیس امام محمدباقر (ع) اقدام به شناسایی و تهیه بانک اطلاعاتی دانشجو-معلمان پژوهشگر نموده است.

مقتضی است دانشجویان محترم ورودی 97 و 98 که دارای یک یا چند مورد از شرایط ذیل هستند جهت عضویت در بانک اطلاعاتی دانشجومعلمان پژوهشگر پردیس امام محمدباقر (ع) تا 20 مهرماه فرم ذیل را تکمیل نمایند.

1. دارای دستاوردهای پژوهشی و مانند طراحی نرم افزار، تولید اپلیکشن، چاپ و ترجمه کتاب، نوشتن و انتشار مقاله و مطالب علمی در سایت ها، مجلات و نشریات کشور، ثبت اختراع و ....

2. دارای ایده و علاقه مند به فعالیت های پژوهشی مبتنی بر خلاقیت و نوآوری؛ تجزیه و تحلیل مسائل روز به ویژه مسایل آموزشی، فرهنگی و اجتماعی.

3.دارای سابقه نویسندگی و آفرینش متونی مانند داستان، شعر و سرمقاله، پاسخ به پرسش مهر و ...

4. متقاضی شرکت در کارگاه ها، نمایشگاه ها و نشست های علمی پژوهشی مانند تهیه و تدوین مقالات همایش های ملی و بین المللی و چاپ در مجلات و نشریات و آشنایی با روش تحقیق و شرکت در مجامع علمی و کارگاه نقد و بررسی کتاب و سایر فعالیت های پژوهشی.

5. متقاضی همکاری با واحد پژوهش و فناوری پردیس و انجام فعالیت های مطالعاتی و تحقیقاتی.

6. علاقمند به کتاب و کتاب خوانی و برگزاری جلسات معرفی و نقد کتاب و مسابقات کتابخوانی.

واحد پژوهش و فناوری پردیس امام محمدباقر (ع)

 

فرم ثبت اطلاعات پژوهشگران 

 

 


نظرات کاربران