پردیس امام محمد باقر(ع) بجنورد

مراسم استقبال از نو دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی برگزار شد

در ابتدا دکتر میرزایی سرپرست پردیس امام محمد باقر(ع) ضمن خوش امدگویی وخیر مقدم  به دانشجویان جدید، دقایقی به طور اجمال به معرفی پردیس ها و امکانات موجود پرداختند.

 

 در ادامه دکتر صفرزاده سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان خراسان شمالی ضمن خوش امدگویی به دانشجویان و میهمانان عالیقدر، عنوان نمودند انشالله با همکاری شما دانشجویان بتوانیم منویات مقام معظم رهبری در دانشگاه را به  اجرا درآوریم.

سرپرست دانشگاه فرهنیگان استان بیان نمودند لذتمندترین شغل در جامعه ، معلمی است که برگرفته از شغل اولیاء و پیامبران است. و چاشنی معلمی ، عشق است باید به آن عشق ورزید و باید در این دوران به فکر تهذیب نفس باشید.

همچنین ایشان گفتند احادیث و روایت های که در حکمت اسلامی و سیره بزرگان دین وجود  دارد را، باید سرحوله کار معلمی قرار دهیم و از یاد نبریم، چون که فرصت ها همچون ابر بهاری در حال گذر هستند و اندیشه بزرگان را به عنوان توشه راه معلمی قرار دهیم.

دکتر صفرزاده در پایان به دانشجویان توصیه کردند باید عشق را چاشنی معلمی قرار دهید تا تنگناها و مشکلات راه برای شما آسان گردد و انشالله بتوانیم معلمانی را پرورش دهیم که ممثل اخلاق در جامعه باشند.

 

در ادامه مراسم آیت الله یعقوبی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد به نقش خطیر معلمان اشاره کردند و گفتند معلمان باید تلاش کنند تا در انتقال علم از آسان ترین و درست ترین شیوه استفاده کنند تا دانش اموزان بهتر ومفید تر علم را بیاموزند.

آیت الله یعقوبی افزود معلم باید" معلم الخیر" باشد و خیر آفرینی و خیر گستری ملاک عمل همه معلمان باشد.

پایان بخش مراسم استقبال از نو دانشجو معلمان، تجدید میثاق با دو شهید گمنام با ذکر قرائت فاتحه و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره آن عزیزان سفر کرده، بود.

 

روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی


نظرات کاربران