پردیس امام محمد باقر(ع) بجنورد

مسابقات فوتسال دانشجومعلمان به مناسبت هفته تربیت بدنی

مسابقات فوتسال دانشجو معلمان در پردیس امام محمد باقر (ع)  دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی  با شرکت و حضور 10 تیم از علاقمندان به فوتسال و از دانشجویان ورودی های 1394 الی 1398 با مشارکت و همدلی و تشکیل تیم های منسجم   به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی  برگزار می گردد . دور اول و دوم مسابقات  بصورت دوره ای و در نیمه نهایی و فینال بصورت حذفی ، مسابقات مذکور ادامه خواهد یافت .

حضور سرپرست پردیس جناب آقای دکتر لنگری ، معاون امور دانشجویی (علی جوینی) و همچنین حراست مدیریت استان (علیرضا شرفخانی)  در کنار دانشجو معلمین  علاقمندان به ورزش در ساعات غیر اداری  و کثرت تماشاچی ازدانشجو معلمان مقیم در سراهای دانشجویی از نکات بارز و قابل توجه بوده و علاوه بر همدلی  دانشجویان با مسئولین دانشگاه باعث ایجاد انگیزه و رغبت بیشتر دانشجویان به برگزاری برنامه های مشابه با مشارکت هرچه بیشتر آنان شده است.

لازم به ذکر است تیم فوتسال پردیس امام محمد باقر(ع) بعنوان نماینده دانشگاه فرهنگیان کشور در مسابقات انتخابی منطقه 9 شرکت خواهد نمود. لذا پس از این دوره از مسابقات برگزیدگان بعنوان تیم منتخب به مسابقات المپیاد استانی و منطقه ای وزارت علوم اعزام خواهند شد.


نظرات کاربران