پردیس امام محمد باقر(ع) بجنورد

گردهمایی اعضای هیأت علمی و مدرسین پردیس امام محمدباقر (ع) بجنورد

گردهمایی اعضای هیأت علمی و مدرسین پردیس امام محمدباقر (ع)  بجنورد باهدف کیفیت آموزش در دانشگاه فرهنگیان درمحل پردیس برگزار شد.

دکترصفرزاده سرپرست پردیس ضمن تشکر و قدردانی  از حضور اعضای هیأت علمی و اساتید درگردهمایی کیفیت آموزش پردیس گفت: ایّام محرم فرصتی ارزشمند جهت تقویت و انتقال ارزشهای ناب اسلامی است و هیئات عزاداری سیدالشهداء معنوی ترین تشکلهای مردمی است و عزداران حسینی پرچمداران نهضت کربلایند و شهادت حضرت علی اصغر(ع) یکی از نمادهای مظلومیت سرور و سالارشهیدان عالم امام حسین(ع) است.

و ی به شعار سال تحصیلی 94-93 دکتر مهر محمدی سرپرست محترم دانشگاه فرهنگیان با عنوان «خیزش و جهش در امر آموزش» اشاره نموده و به توجه بیشتر از پیش اعضای هیأت علمی و اساتید به برنامه های آموزشی ،فرهنگی و پژوهشی در سال تحصیلی جاری تاکیدنمود.

صفرزاده اظهارداشت:انتظار ما از شما اعضای هیأت علمی و اساتید این است که در پیشبرد  اهداف دانشگاه در حوزه آموزش ،فرهنگی و پژوهش گامهای موثری برداشته و بیش از پیش تلاش وکوشش نمائید.

 در این گردهمایی سرپرست پردیس به درخواست ها و پیشنهادات اساتید پاسخ های لازم را ارائه نمود.

دکترمنفردی معاون آموزشی،پژوهشی و فرهنگی پردیس در این گردهمایی گزارشی از برنامه های آموزشی، فرهنگی و پژوهشی این پردیس به حضور اساتید اعلام و ارائه نمود.

وی باتاکید بر تلاش وکوشش اعضای هیأت علمی و اساتید در سال تحصیلی گفت:موفقیت ما در همکاری و تلاش وکوشش اعضای هیأت علمی و اساتید در حوزه آموزش ،فرهنگی و پژوهش است.

وی افزود: حضور به موقع شما عزیزان در کلاسهای درسی و ارائه طریق به دانشجومعلمان در فعالیتهای کلاسی بسیار اثربخش است.

معاون آموزشی،پژوهشی و فرهنگی پردیس خطاب به اساتید گفت: همه ما باید در راستای دستورالعملها و سیاستهای آموزشی،پژوهشی و فرهنگی دانشگاه فرهنگیان کشور حرکت نموده و در این جهت فعالیت نمائیم.

حاتمی معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی پردیس در این گردهمایی گفت: همه ما باید در این پردیس از حداقل امکانات موجود حداکثر استفاده نموده و در راه تقویت پردیس همکاری کنیم.

وی افزود: دانشگاه فرهنگیان نیازمند هیأت علمی و اساتید دلسوز و توانمنداست که با سعی وتلاش خود بتوانند براساس امکانات موجود بهترین نقش خود را ایفاد نموده و در جهت تحقق اهداف دانشگاه تلاش وکوشش نمایند.

 


نظرات کاربران