چگونگی اجرای درس «پروژه» در برنامه درسی دوره کارشناسی پیوسته رشته علوم تربیتی گرایش آموزش ابتدایی
به استناد مصوبات جلسه شورای برنامهریزی درسی دانشگاه فرهنگیان مورخ 05/08/1394 در ارتباط با چگونگی اجرای درس «پروژه» در برنامه درسی دوره کارشناسی پیوسته رشته علوم تربیتی گرایش آموزش ابتدایی، ضمن ارسال سرفصل بازنگری شده درس مذکور، انتظار میرود موارد ذیل مورد تاکید و اجرا قرار گیرد:
1-در درس «پروژه» دانشجومعلمان به تدوین فلسفه معلمی خود اقدام خواهند کرد و در قالب گزارشی روایی (حدود 30-20 صفحه) مجموعهای از ایده ها، باورها و تجربیات چهارساله خود را تشریح و بیانیه ماموریت خود را اعلام می کنند.
2-درس «پروژه» دارای شرایط کسب حداقل امتیاز است. آنچه مطرح است کمک به دانشجومعلم برای تدوین و گزارش تجربه معلمی و تصمیم برای آینده است. اما تلاش برای تدوین گزارشی مبتنی بر اصول و مقبول از نظر استاد درس، ضروری است. این گزارش جزو ملحقات پوشه کار دانشجومعلم خواهد بود و در ارزشیابی پایانی لحاظ می شود.
3- هر گروه درس «پروژه»، با 15-10 دانشجومعلم تشکیل می شود.
4- در اجرای این درس الزامی به تشکیل کلاس حضوری وجود ندارد.
5-تمامی گزارشهای دانشجویان پس از تایید استاد درس، توسط دانشجو در سایت دانشگاه بارگزاری خواهد شد و به عنوان یک سند هویتی حفظ خواهد شد.